top of page

 

Algemene voorwaarden webshop

1. Algemeen

Dit zijn de algemene voorwaarden van Bliss by Evelien, gevestigd als éénmanszaak te Steenweg op Aalst 43, 9308 Hofstade onder BTW nummer BE0774.556.975 voor haar klanten met wie Bliss by Evelien een overeenkomst heeft.

 

2. Omschrijving van de overeenkomst

Er is een overeenkomst tussen Bliss by Evelien en de klant van zodra de bestelling afgerond is door betaling.

 

3. Prijzen

De opgegeven prijzen op de website, www.blissbyevelien.be, zijn altijd inclusief BTW (21%) en exclusief overige kosten zoals bijvoorbeeld de verzendkosten. Alle prijzen zijn ten alle tijde opvraagbaar bij Bliss by Evelien.

De producten blijven eigendom van de verkoper tot deze de prijs volledig en definitief betaald heeft gekregen.

Met betrekking tot prijsherzieningen; Bliss by Evelien kan ten alle tijd haar prijzen herzien.

 

4. Betaling

Met het plaatsen van een bestelling en het aanklikken van de knop ‘nu betalen’ gaat de klant een overkomst en dus ook een betaalverplichting aan met Bliss by Evelien. Bijkomende kosten, zoals de verzendkosten, worden bij afrekenen duidelijk vermeld.

De betaalmogelijkheden op de webshop zijn momenteel de volgende:

Visa - MasterCard - American Express - Maestro - Bancontact - Shop Pay - Apple Pay en Google Pay.

 

5. Verzending & Levering

De producten worden opgestuurd naar het opgegeven verzendadres dat bij de bestelling werd opgegeven. Let er op dat dit correct is.

Na ontvangst van uw bestelling en betaling worden de producten geproduceerd, en verzendt Bliss by Evelien deze binnen 1 tot 2 weken na besteldatum. Dit kan echter variëren naargelang de grootte van de bestelling en de eventueel gevraagde personalisaties. Bliss by Evelien probeert echter altijd om de levertijd zo kort mogelijk te houden zonder de kwaliteit van de producten te hinderen.

Wanneer een product van de collectie niet binnen de 14 dagen op voorraad is, dan pas kan de verkoper aanspraak maken op terugbetaling van de gedane bestelling.

Direct leverbare producten worden binnen de 48u verzonden.

Indien jouw bestelling met spoed moet worden gemaakt en verzonden, laat dit ons weten door een opmerking bij jouw bestelling te schrijven en we nemen contact met je op.

Wij verzenden via Bpost. Bliss by Evelien wijst alle aansprakelijkheid af bij een vertraging bij het leveren die te wijten is aan de postdienst, net als bij verlies van de bestelde producten of bij een staking.

Beschadiging van artikelen door transport vallen buiten onze aansprakelijkheid indien u voor een verzending met Bpost zonder garantie koos.

Vakantieperiodes worden tijdig aangekondigd zodat u voldoende tijd heeft om een bestelling te plaatsen.

We verzenden momenteel enkel binnen België. 

 

6. Overmacht

Bliss by Evelien doet er alles aan om een zo kort mogelijke leveringstermijn te hebben. Doordat Bliss by Evelien een éénmanszaak is, kan er in uitzonderlijke gevallen vertraging zijn door vb. ziekte of een aangekondigd verlof. Hiervan wordt u tijdig op de hoogte gebracht.

 

7. Herroepingsrecht

Indien de bestelling niet aan uw wensen voldoet dan kunt u binnen de 14 dagen na ontvangst van de goederen retour zenden.

De retour wordt aanvaard als het product in ongeopende en originele staat verkeert. De aankoopwaarde en verzendkosten worden dan binnen 1 week na ontvangst van de retourzending teruggestort. Kosten voor de retourzending zijn voor de klant zelf.

Bliss by Evelien behoudt zich het recht om retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag te compenseren wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is gebruikt of wanneer het artikel ten gevolge van de retourzending is beschadigd.

Bliss by Evelien behoudt zich voorts het recht voor retourzendingen te weigeren of om slechts een gedeelte van het betaalde bedrag terug te betalen wanneer de artikelen niet binnen 14 dagen na aflevering van de bestelling zijn geretourneerd.

 

8. Uitsluiting van herroeping

Bliss by Evelien biedt personalisaties aan; dit kunnen juwelen of specifieke kaarsen zijn die op vraag werden gemaakt. Deze producten worden dus niet geprefabriceerd en worden enkel gemaakt op bestelling. Deze producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

 

9. Klachten

Indien u een klacht heeft over een aangekocht Bliss by Evelien product, dan kan u steeds bij ons terecht. Stuur een e-mail naar info@blissbyevelien.be voorzien van een uitgebreide beschrijving van het probleem en beeldmateriaal. De klacht zal vervolgens bekeken worden binnen een termijn van 5 werkdagen en er wordt dan ook contact met u opgenomen voor verdere stappen.

 

10. Privacy

Ga verder naar de Privacy Policy van Bliss by Evelien.

 

Contact

Heb je een vraag? Stuur gerust een berichtje!

Naam*

E-mailadres*

Bericht*

Extra

bottom of page